NOGEPA Offschore keuring ERT (Emergency Response Team)

Leden van het ERT (Emergency Response Team - ook wel Emergency Rescue Team genoemd) moeten uiteraard over een zeer goede gezondheid en een uitstekende conditie beschikken. In een noodsituatie offshore moeten zij in staat zijn om in te grijpen, diverse noodmaatregelen uit te kunnen voeren en anderen te helpen bij een noodevacuatie.

De ERT Offshore keuring bestaat uit een lichamelijk onderzoek en NOGEPA Off Shore medische vragenlijst. (Nogepa Medical Inquiry form) De vragenlijst kan het beste worden ingevuld voordat het lichamelijk onderzoek wordt doorgevoerd. Naast het lichamelijk onderzoek worden urine en zo nodig het bloed onderzocht. De ogen, het gehoor en de longfunctie wordt uitgebreid getest. U krijgt ook informatie en advies over het voorkomen van mogelijke risico's.

Wat moet ik meenemen?

  • Uw legitimatiebewijs (wij maken een officiële fotokopie)
  • De ingevulde vragenlijst. (NOGEPA Off Shore medische vragenlijst) (Nogepa Medical Inquiry form) Als u deze niet vooraf heeft kunnen invullen, kunt u deze ter plekke invullen
  • Uw bril of contactlenzen (en lenzendoosje). De bedrijfsarts moet uw ogen zowel met als zonder bril of lenzen meten
  • Sportkleding en sportschoenen
  • De medicijnen die u gebruikt. U kunt ook de namen van de medicijnen op een lijst noteren en meenemen
  • Namen van behandelaars (huisarts, specialist, therapeut, etc)
  • Uw Personal Safety Log, ook bekend als het 'groene veiligheidsboekje'

Waaruit bestaat de keuring:

  • Bespreking van de vragenlijst en uw medische-, sociale- en beroepsgeschiedenis
  • Biometrisch onderzoek: meten van lengte, gewicht, BMI, hartslag en bloeddruk
  • Ogentest, veraf en dichtbij
  • Kleurenblindheidstest
  • Gehoortest
  • Rust ECG
  • Lichamelijk onderzoek (op andere locatie)
  • Urine onderzoek (U krijgt tijdens de keuring van ons een potje. Neemt u geen urine van thuis mee.)
  • Individuele terugkoppeling aan de medewerker
  • Op indicatie: bloedonderzoek

Mocht een aanvullend onderzoek nodig zijn, dan maakt de bedrijfsarts een nieuwe afspraak met u. Het kan ook zijn dat er overleg nodig is met uw huisarts of specialist, of kunt worden doorverwezen naar een specialist. Hier zijn extra kosten aan verbonden.

Tijdsduur van de keuring
De duur van de keuring is gemiddeld 1,5 uur.

Uw Personal Safety Log wordt direct na afloop van de keuring afgestempeld en geldt als bewijs dat u bent gekeurd.

Geldigheidstermijn en keuringsfrequentie
De standaard offshore keuring is 2 jaar geldig voor de landen van het Hardanger Agreement (Groot Brittanië, Nederland, Noorwegen); u dient elke 2 jaar opnieuw een keuring te ondergaan

Vaccinaties
Indien u ook vaccinaties nodig heeft, kan dit tijdens hetzelfde bezoek geregeld worden. De kosten voor het vaccinatieconsult worden in dit geval niet in rekening gebracht.

Kijk hier voor meer informatie over vaccinaties

Tarief 2023
€ 314,05 excl. BTW (€ 380 incl. BTW). U kunt dit ter plekke zowel contant als per PIN betalen. Vergoedt uw werkgever de kosten van deze keuring? In bepaalde gevallen kunnen wij de rekening direct naar uw werkgever sturen. Bij het maken van de afspraak kunt u navragen of dit voor uw werkgever ook mogelijk is.

U kunt een afspraak maken

(Het is in bepaalde gevallen, na overleg, mogelijk dit in de avonduren te plannen)

Per telefoon (010-4266399)
Per e-mail
Via ons contactformulier

Gebruik het contact formulier
Velden met een sterretje * zijn verplicht om in te vullen.
 
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Neem de letters uit de afbeelding over.

Tarief 2020

€ 250,- excl. BTW (€ 302,50 incl. BTW). U kunt dit ter plekke zowel contant als per PIN betalen.  Vergoed uw werkgever de kosten van deze keuring? In bepaalde gevallen kunnen wij de rekening direct naar uw werkgever sturen. Bij het maken van de afspraak kunt u navragen of dit voor uw werkgever ook mogelijk is.