Contact

Adres en routebeschrijving

Kooy Mediconsult BV
Tuinlaan 46
3111 AV SCHIEDAM

T: 010-4266399
F: 010-4261173
E:

Gebruik het contact formulier
Velden met een sterretje * zijn verplicht om in te vullen.
 
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Neem de letters uit de afbeelding over.

Met de auto

Alle richtingen: volg Schiedam Centrum. Parkeren kan langs de Lange Nieuwstraat en langs de Tuinlaan.

In het centrum van Schiedam is het betaald parkeren, voornamelijk te betalen met pinpas.
Een denkbeeldige horizontale lijn op de kaart vanaf Tuinlaan 46 geeft de grens aan voor betaald parkeren.
Ten noorden van deze lijn richting centrum is het betaald parkeren, ten zuiden van deze lijn is het vrij parkeren.

Openbaar vervoer

  • Buslijn 424 en Tram 21 en 23: stap uit bij halte Koemarkt, het is vervolgens nog ca. 600 meter lopen
  • Buslijn 51, 54 en 126: stap uit bij halte Oranjestraat, het is vervolgens nog ca. 440 meter lopen
  • Buslijn 54 richting Station Schiedam Centraal, (of nog even blijven zitten bij de Halte Oranje straat): stap uit bij halte Lange Nieuwstraat, het is vervolgens nog ca. 160 meter lopen

Routeplanner

 

Klachtenprocedure:

Kooy Mediconsult BV streeft ernaar om u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Indien onze dienstverlening niet naar wens verloopt, dan horen wij dit graag.

Een klacht kan betrekking hebben op onze dienstverlening (keuringen, spreekuren, adviesdiensten), maar ook op bijv. onze werkwijze. Samen met u zoeken wij naar een oplossing.

Werkwijze

Klachten kunt u op de volgende manier kenbaar maken:

Per mail:
Download ons klachtenformulier en verzend dit aan ons kwaliteitsmanagement.

Schriftelijk:

U kunt uw schriftelijk klacht te adresseren aan:

Kooy Mediconsult BV

t.a.v. Kwaliteitsmanager

Tuinlaan 46

3111 AV Schiedam

Binnen 3 werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een schriftelijke ontvangstbevestiging.

Klachtafhandeling

De verantwoordelijke persoon zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de klacht telefonisch te bespreken of u uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. Na afloop ontvangt u te allen tijde een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht en de gemaakte afspraken. Kooy Mediconsult BV streeft er naar uw klacht binnen 30 werkdagen af te handelen.

Externe klachten procedure

In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat er verschil van inzicht blijft omtrent de ingediende klacht en kunnen wij het onderling niet eens worden. In dat geval kan gebruik worden gemaakt van de externe klachten afhandeling bij onze branche-organisatie OVAL. Van deze externe klachtenprocedure kan alleen gebruik gemaakt worden indien aan alle procedurele stappen zijn doorlopen (Deskundige oordeel UWV, interne klachten procedure Kooy Mediconsult) en er middels de hierboven beschreven procedure geen bevredigende oplossing is bereikt.